Adres: Nadbrzeżna 77, Wadowice
RE/MAX to wielokrotny zwycięzca prestiżowych konkursów i rankingów.
W 2011 roku otrzymał nagrodę ZADOWOLENIA KLIENTA.
Kryteria kwalifikacji dotyczyły m.in.:
ogólnej satysfakcji ze współpracy, profesjonalizmu
i przygotowania pracowników, dobrze opracowanego planu marketingowego.
/ RE/MAX rozpoczął działalność w Polsce
w 2007 roku. Rozwija się równie prężnie, jak to miało miejsce w innych krajach
na całym świecie.
/ RE/MAX Polska jako agencja sieciowa
ma nieograniczone możliwości.
/ Biura regionalne zatrudniają tylko najlepszych specjalistów w branży, ludzi
doświadczonych i dobrze zorientowanych
w temacie nieruchomości.
/ Wszyscy agenci RE/MAX przechodzą
specjalistyczne, akredytowane przez
Ministerstwo Infrastruktury kursy, które
stworzone zostały w Instytucie w Wiedniu.
/ Agenci RE/MAX współpracują ze swoimi Klientami zgodnie ze standardami umów ekskluzywnych.
/ Decydując się na zatrudnienie agenta RE/MAX Klient może być pewien,
że agent reprezentuje wyłącznie jego interesy.
/ Taki rodzaj współpracy pozwala agentowi na zatrudnienie do sprzedaży danej nieruchomości wszystkich agentów na lokalnym rynku.
Dzięki temu oferta zyskuje maksymalną ekspozycję.
/ Sprzedający ma tylko jednego OSOBISTEGO agenta, z którym utrzymuje
kontakt i od którego wymaga aktywności i jak najszybszej sprzedaży.
/ Agent RE/MAX w ramach umowy uzgadnia z Klientem strategię marketingu jego oferty oraz raportuje mu swoje działania.
/ Agent podpisujący umowę zobowiązany jest do dostarczania najwyższego poziomu usług i do informowania sprzedającego o wszelkich
podejmowanych działaniach i etapie, na jakim znajduje się sprzedaż
nieruchomości.
Wystawienie nieruchomości z ceną ustaloną na odpowiednim poziomie stanowi
ważny czynnik w procesie sprzedaży.
/ Przy prawidłowym oszacowaniu wartości
rynkowej nieruchomości jesteśmy w stanie
zaoferować sprzedaż największej grupie potencjalnych Klientów. Im bardziej
przeszacowana nieruchomość, tym większy odsetek potencjalnych nabywców zostaje wyeliminowany na samym początku
działania.
/ Grupa potencjalnych Klientów zainteresowanych danym typem nieruchomości jest
ograniczona.
/ Oferta nieruchomości cieszy się największym zainteresowaniem przez pierwsze
tygodnie od daty wystawienia jej na
rynku
Nieruchomość powinna być posprzątana i uporządkowana,
a przed wizytą Klienta należy zadbać o odpowiedni nastrój (muzyka,
zapach).
2 Wnętrze powinno być odpowiednio
rozjaśnione. Zdarza się, że agent
RE/MAX proponuje np. pomalowanie ścian w jaśniejszych
odcieniach, choć na ogół wystarczy dobór odpowiedniego oświetlenie i nasłonecznienie pomieszczenia.
3 Umeblowane pomieszczenie powinno dawać poczucie przestrzeni
i swobody. Wszelkie zbędne sprzęty
i meble powinny być usunięte na
czas sprzedaży.
4 Istotna jest odpowiednia aranżacja.
Kilka drobnych elementów dekoracyjnych może sprawić, że pomieszczenie nabierze nowego, świeżego
charakteru.
5 Należy dokonać wszelkich drobnych
napraw.
6 Należy zadbać o otoczenie nieruchomości
Obszar działania: woj. dolnośląskie, woj. małopolskie, woj. mazowieckie, woj. śląskie

Agenci